قولي ليه/مشيرة النقيب

غنائيات بقلم
أ. مشيرة النقيب
❤قولي ليه❤

قول بتبعد عني ليه
بعد حبك ليَ إيه
وإنت عندي كل غالي
 كل لحظة عشت فيها
 ويا حبك
 هي أحلى شيئ قبالي
كل لحظة وإنت جنبي
  هي دي أغلى آمالي

ليه بتبعد  قولي ليه
كنت قولي
كنت اشوفك
 قبل متسافر دقيقة
كنت اقولك ان حبك
عندي
 هي دي أجمل حقيقة
كان بدال الهجر لازم
 تتوجد مليون طريقة

مش تسيبني
في بحر هجرك
 تايهة مسكينة وغريقة

قول حبيبي بعت ليه

ياحبيبتي
حسبة صعبة
رُحت باعد ويا غربة
ايوة حبك كان أمالي
كنتي كل الحب عندي
كنتي قلبي وكل عمري
والظروف عندي بتقتل
في المحبة
كنت شاري
 بس جيبي كان ياعمري
 فقر خالي من المصاري
كنت عاوزك
برمي قلبي تحت رجلك
 بس عاجز إني اقابلك
وانت فوق في العالي غالي عليَ نجمك
 أوصلك او توصليلي
إوعي ابدا تظلميني
وانتي روحي ونور عيوني
ياللي غالي عليَ حُبك
بعد حبك ليَ إيه
بقلمي
أ.مشيرة النقيب
6/8/2020

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قصيدة/ذكريات ورياح 💎 بقلم /طارق حسن السقا 💎

قصيدة/خاب فيك ظنى 💎 بقلم /طارق حسن السقا 💎

سهد وسهاد /راويه عقرباوي