يا رمضان /عبد السلام سعود
يارمضان
أما انت ...ياغالى..........اللة..غالب
تفرح وشوشنا......وترقص طرايب
يتلم شملنا ....ونشوف اللى غايب
لياليك ..خليتنا...نسايب ...قرايب
سماك صافية....من ..غير سحايب
والمية رايقة......تروى ....الحبايب
السمنة...خضرة.....ولبنها....حلايب
النفس ..راضية....والقلب....طايب
الضحكة ...حلوة....ماحد ...عايب
الكل ...طاير....صغير........وشايب
ولمصحفه...فاتح...ولنفسه يعاتب
إزاى كنت جنبى...هو انا ...غايب.؟
الدموع بتجرى.....وعمال يحاسب
ليه تسيبنا......فيه غيرنا..حبايب.؟
دي عزوماتك.حلوة.مليانه أطايب
بتجري ليه......شويه..........حاسب
م/عبدالسلام سعود
تعليقات
إرسال تعليق