خايفةاسمعك #كلمات_ايمن_شتا

 #خايفةاسمعك

#كلمات_ايمن_شتا 

خايفة اسمعك.. نفسي امنعك..

بقى كل همي اودعك..

وانسى كل حاجة  بنا..

كنت فكرة حبي جنة..

كنت عايشة فوهم بنا..

كانت دموعي هي مصيرنا..

وانتهى كل اللي بنا..

بقى كل همي اودعك.. 

خايفة اسمعك..

...

خايفة تقول كلام بيوجع..

لو ع الرجوع معدش ينفع..

انا عشت عمري كله بدفع..

والدموع جدار ما بنا..

بقى كل همي اودعك..

خايفة اسمعك..

....

خايفة أضعف وانكسر

وانا قلبي حبك..

لكن خسر..

الجرح بنا اللي انتصر..

والجراح بعدت مابنا..

نفسي امنعك..

بقى كل همي اودعك

خايفة اسمعك..

...

خلي الوداع من غير كلام

عايزة امشي والسلام.

وان كان على حبي اللي كان

هقول دا وهم وعاش مابنا..

نفسي امنعك

بقى كل همي اودعك

خايفة اسمعك...

...

خايفة اسمعك

نفسي امنعك

بقى كل همي اودعك

وانسى كل حاجة بنا

كنت فاكرة حبي جنة

كنت عايشة فوهم بنا

والجراح بعدت مابنا

بقى كل همي اودعك

خايفة اسمعك..

#ايمن_شتا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قصيدة/ذكريات ورياح 💎 بقلم /طارق حسن السقا 💎

قصيدة/خاب فيك ظنى 💎 بقلم /طارق حسن السقا 💎

سهد وسهاد /راويه عقرباوي